3No0nY
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3No0nY

tO lIvE ....L@UgH WiTh 3no0onY

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MoOn AlQuDs
عـنـونـي صـغـيـر
MoOn AlQuDs

كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف Empty
مُساهمةموضوع: كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف   كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف Icon_minitimeالخميس مايو 29, 2008 2:28 pm

العملية فى منتهى السهولة و سيتم عرضها من خلال من خلال عدة مواقف متتالية و الله المستعان و ربنا يقدرنا على بنت حواء......

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسالك انت شو احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الغبىو على الاقل ترش عليها ميه!!

4- لو كنت فى سيارتك و عدى من جنبيك سيارة و فيها بنت حلوة ضلك اتطلع عليها وتنح و لما تسالك انت بتطلع علي ليش شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت حسنى صاحبي بالظبط.

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسالك عن رايك فى شكلها قولها
هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على ستاتي!!!!!!

7- لو بدك تتهبل اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة اديش هتقولك مثلا : الساعة 4.30
اتطلع على ساعتك و قوللها تمام الساعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب الباص واعدت قدامك بنت فمن الفهمنة انك تقعد جمبها

9- لو نفسك تمشى مع بنت فى كليتك و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- محمد .... ممكن لو سمحت......
- اطلع عليها واضحك و اضحك فى و جها و بعدين دور وجهك و نفضلها للاخر و لا كانك شفتها قبل هالمرة..
طبعا و جها هيصير ملون لكنها بعد هيك هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد فاشل و ماعندكش دم و لا ذوق....
و فاجاة روح كلمها عادى و لا كان حاجة صارت......
هتحتار فيك و تعجب فيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........
و البياع لسة بيجيبلها الحاجات قوله : ماتخلصنى الي ساعة قدامك و بعدين بتمشى الانسة ليش انا جيت قبلها
(طبعا اعمل حسابك ان الببياع هيضربك باى حاجة فى ايده)

11- لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد بيطلعلها فى المراية
طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

12- 13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصورتها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة ؟؟؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!
13ولو كنت ماشى مع بنت سمرة (على فكرة انا بموت فى السمر ماتفهمونيش غلط )وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....
قولها : يا فحم مولع..!!!

14- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. ) و بتقولك ماتبقى تعمل هيك
رد عليها و قولها : واعمل زيه كيف و انا مابعرف البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

15- لو بتسالك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها سارة!!!!!!!

ههههههههههههه
*¤®§(الــ حياتي ــوو)§®¤*
عنوني متفوق
*¤®§(الــ حياتي ــوو)§®¤*

كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف   كيف الشب يـحـرق دم الـبـنـت ادخــــل وشـــــــوف Icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 9:07 pm

من وين جبت هدول الاشياء
يفضح دينو اللي ألفهم شو انو اخو ...... وابن .....
عل كل ما عليك يعطيك العافية لانو بعرفك ما بتعرف عن شو بقصد وما إلك بكل القصة

صفحة 1 من اصل 1